Dag 18 Palm Desert naar Los Angeles - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van NicEsther-Mustang - WaarBenJij.nu Dag 18 Palm Desert naar Los Angeles - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van NicEsther-Mustang - WaarBenJij.nu

Dag 18 Palm Desert naar Los Angeles

Door: Nic

27 Mei 2018 | Verenigde Staten, Hanford

Na ontbijt in het Hotel de koffers weer in de auto geladen. Het viel me op dat de beide rolletjes snoep die altijd thv de versnellingspook lagen nu opeens op de voorstoel van de bijrijders lagen. Nog verder geen aandacht aan gegeven totdat Esther de Tom Tom uit de middenconsole wilde pakken om de nieuwe route naar LA in te gaan voeren. De Tom Tom was weg !! K... verder onderzoek leerde dat ook onze brillen weg waren en mijn nieuwe sportschoenen. Bijzonder allemaal omdat de auto op slot was en er geen braaksporen waren.
Terug naar de balie en het dichtstbijzijnde politiebureau opgezocht. Bureau gesloten in het weekend... Via de dispatch werd een auto naar ons toegestuurd en officer B. Martin heeft vervolgens de aangifte opgenomen. Van haar hoorden we dat er die nacht meerdere auto inbraken waren geweest, allen zonder spoor van braak. kennelijk iemand dus met een digitale sloten opener oid ??
Na de aangifte en het uitwisselen van de gebruikelijke badge's (ik had er gelukkig nog een paar in mijn koffer van het laatste seminar) naar LA gereden. Bij het door ons geboekte hotel aangekomen bleek en leek dit ABSOLUUT niet op het hotel dat we hadden geboekt via Booking.com !!!
Het hotel lag in een absolute achterbuurt en zag er aan de buitenkant niet uit.. Gezien de recente ervaring met de lokale criminaliteit besloten om - ondanks de boeking - toch maar op zoek te gaan naar een ander hotel. Met de nodige creativiteit (free internet bij Starbucks) een aantal hotels bekeken in de buurt van het vliegveld van LA. Na enige voorselectie adhv de buitenzijde uiteindelijk om 18:30 uur een kamer genomen in The Christal Inn.
Gelijk maar even ingelogd en voor morgennacht een kamer geboekt in het Best Western, eveneens nabij het vliegveld. Kost was maar dan zijn we in ieder geval verzekerd van een nette kamer en dito bed !!
Wat een dag...