Dag 20 L.A eo. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van NicEsther-Mustang - WaarBenJij.nu Dag 20 L.A eo. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van NicEsther-Mustang - WaarBenJij.nu

Dag 20 L.A eo.

Door: Nic

29 Mei 2018 | Verenigde Staten, Los Angeles

De laatste dag aan de Westkust van de USA stond in het teken van "de tijd wat vol maken". Daarom na het ontbijt en uitchecken begonnen met een heerlijke beker koffie bij Starbucks ter hoogte van Hollywood Boulevard. Daarna in Beverly Hills omhoog gereden op zoek naar het Hollywood Sign, oftewel de grote witte letters "Hollywood". Op zich nog een hele zoektocht mede lastig gemaakt door de - door de beveiliging - afgesloten wegen erheen en - natuurlijk - de vele andere toeristen. Uiteindelijk toch redelijk in de buurt gekomen en de "fel begeerde" (ahum) foto's gemaakt.

Daarna besloten om het USS oorlogsschip de USS IOWA te bezoeken. Foutje... het was het weekend van "Memorial Day" en dus zeer lange rijen voor de valreep. Veel /heel veel veteranen en zo. Gezien de lange wachttijd en de reistijd terug naar L.A. en het feit dat we onze Mustang om 18:00 uur moesten inleveren, besloten om alleen de buitenkant te bezichtigen en fotograferen.
In het stadje nog een lekkere milkshake gehaald en toen naar L.A. teruggereden en bij het vliegveld onze huurauto ingeleverd. Nog even een foto van de laatste kilometerstand gemaakt. Bleek dat we de afgelopen dagen toch bijna (op 24 mijl na) 3000 mijl gereden hebben !! In kilometers ruim 5000 kilometer.

Per shuttle bus naar het vliegveld en wachten op de vlucht van L.A naar N.Y. om 22:05 uur.