Dag 8 Las Vergas naar Saint George via Hooverdam - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van NicEsther-Mustang - WaarBenJij.nu Dag 8 Las Vergas naar Saint George via Hooverdam - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van NicEsther-Mustang - WaarBenJij.nu

Dag 8 Las Vergas naar Saint George via Hooverdam

Door: Nic

17 Mei 2018 | Verenigde Staten, Saint George

Esther verjaardag !!
Na ontbijt vertrokken vanuit hotel Hooters en na ongeveer 1 uur aangekomen bij de Hoover dam. Een indrukwekkend bouwwerk van ontzettend veel beton. Ook de brug die erover loopt is indrukwekkend. Veel irritante Japanners dus na rondje over de dam en foto's en zo weer verder. De temperatuur loopt vandaag aardig op en komt in de buurt van de 100 fahrenheid. Death Valley temperaturen !.
Via Highway 15 ruim 400 mile gereden in de richting van de bekende National parken gereden zoals ZION NP, BRYCE Canyon NP en Capital Reef. Om dit alles te kunnen bekijken hebben we tijd nodig dus voorlopig onze intrek genomen in een redelijk centraal gelegen hotel in Saint George /Utah.
Om Esther's verjaardag te vieren eerst even lekker gezwommen in de hotel pool met jacuzzi. Daarna gegeten bij de Mexicaan.
Bij de liquor store maar ff flesje Bacardi gehaald en op de hotel kamer samen een klein feestje gevierd op haar 58e !!